Comunicació institucional i projecció exterior, promoció institucional i dels estudis, assessorament i suport a la direcció i òrgans de govern, sistema de qualitat, les relacions externes i aliances estratègiques.

L’ Àrea de Relacions Externes i Suport Institucional s’encarrega de la gestió i serveis en relació als àmbits de la comunicació institucional i projecció exterior, promoció institucional i dels estudis, assessorament i suport a la direcció i òrgans de govern, sistema de qualitat, les relacions externes i aliances estratègiques d’acord amb les directrius de la direcció i la seva planificació estratègica, el marc del pla d’actuacions UPC i les directrius de la Cap de la Unitat Transversal de Gestió de Terrassa, amb la finalitat de garantir un servei eficaç, eficient i sostenible a tots els públics/usuaris.

programa-inclusio-1.png

Indicadors

Estudis

10

Graus

9

Màsters

3

Programes de doctorat

Indicadors de l'àrea

+ de 800

Empreses i institucions col.laboradores amb l'ESEIAAT - UPC Terrassa

62

Empreses participen a la XIV edició del Fòrum d'empreses i esdevé el més important de Catalunya

+ de 1300

Convenis de Cooperació Educativa (pràctiques en empreses) signats
Curs 2018/19

Prop de 2000

L'ESEIAAT UPC Terrassa gradua prop de 800 enginyeres i enginyers altament qualificats. A l'acte assisteixen prop de 2000 persones.

Taxa d'ocupacio dels titulats i titulades
Curs 2019/20 - Font: 2a enquesta d’inserció laboral de la població titulada de màster de les universitats catalanes de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya)

Graduats i graduades tornaria a estudiar a l'ESEIAAT
Curs 2019/20 - Font: enquesta de satisfacció dels graduats i graduades de les universitats catalanes d’AQU Catalunya.

+ de 50

Campanyes de notícies realitzades en mitjans de comunicació per a incrementar la notorietat de l'ESEIAAT UPC Terrassa. Curs 2019/20

+ de 400

Continguts publicats a l'agenda del web i al butlletí setmanal