Vés al contingut (premeu Retorn)

Comunicació

La comunicació amb la societat a través dels mitjans de comunicació d'informació general (premsa, ràdio i televisió i publicacions a internet) i de les xarxes socials és una de les eines més eficients per a la projecció de la imatge de la institució i per a la comunicació amb la majoria dels seus públics, tant interns com externs. A través d'aquests mitjans i xarxes socials, la UPC a Terrassa fa difusió de l'activitat institucional, docent i de recerca que desenvolupa i com a institució pública ret comptes de l'acompliment dels seus objectius.Comunitació UTGCT juntament amb l'Oficina de Mitjans de Comunicació (OMC) planifica i coordina l'organització d'accions i de campanyes de comunicació a través dels mitjans (conferències de premsa, notes de premsa i gestió d’entrevistes, articles d'opinió i reportatges, entre d’altres) i de les xarxes socials. També dona resposta a les peticions d'informació que realitzen els periodistes en temes concrets i en els quals la UPC actua com a font d’informacióD'una banda, la Sala de premsa digital recull les notícies sobre la UPC que es difonen als periodistes a  les xarxes socials, així com altres notícies sobre l'actualitat de la Universitat. Aquestes noticies es difonen també a la pàgina inicial, portals i seccions per a públics específics del web institucional, així com al web de les escoles de la UTGCT i altres unitats,  amb la finalitat de fer-ne la màxima difusió social possible.
Així mateix, des d’ARESI - Comunicació UTGCT juntament amb l'Oficina de Mitjans de Comunicació UPC (OMC)
actuem a com assessors en comunicació a la comunitat universitària, ajudant els diferents col·lectius, serveis i unitats a decidir la manera més adequada de difondre a la societat l'activitat o les iniciatives que realitzen a través dels mitjans de comunicació i/o de les xarxes socials.

arxivat sota: , ,