El Consell de Govern de la UPC ha establert el període de Nadal com a període de baixa ocupació d'espais

Els òrgans de govern de la universitat han aprovat la continuïtat de les mesures d’estalvi energètic per tal de reduir les despeses derivades de la baixa ocupació d'espais on es preveu, de forma general, la suspensió dels serveis administratius i de suport que no siguin necessaris per a l'atenció a l’estudiantat i al PDI.

En aquest sentit, us avancem els condicionants que afectaran la Universitat de la UPC a Terrassa, del 24 de desembre'22 al 8 de gener'23en referència a les mesures d'estalvi energètic durant els períodes de baixa ocupació de la UPC,  per tal que els tingueu presents a l’hora de planificar la vostra activitat.

Les mesures afecten a tots els edificis i serà efectiu a partir de les 22h del 23 de desembre'22 fins a les 7h del 9 de gener'23.

Situació dels subministraments durant aquest període:

•  Climatització: Es mantindrà obert únicament el clima de les Sales Tècniques (de servidors...), Edifici GAIA i CD6.
  •   Subministrament elèctric dels edificis: Es mantindrà durant tot el període.

Serveis d’atenció a l’edifici de Serveis Comuns TR10:

• Manteniment: Hi haurà serveis mínims per a resoldre incidències sobrevingudes.
  • Serveis Informàtics:  Atenció a emergències de connectivitat dels edificis.

Afectacions a altres serveis:

• Aparcaments PDI/PAS (TR1/TR5): romandran tancats durant tot el període.
    • Servei de neteja: restarà amb serveis mínims durant tot el període.
    • Servei de correu intern: restarà interromput durant tot el període.
    • Servei de reprografia: romandrà tancat  durant tot el període.
    • Servei de bar: romandrà tancat durant tot el període.
    • BCT: romandrà tancada durant tot el període
    • Sala estudis TR10: romandrà oberta durant tot el període.

Informació addicional:

Us recordem els telèfons actius 24h:

• En cas d’incidència: 937398600 / 610 887 653
  • En cas d’emergència: 689 732 358